KIA SOUL kāmji-reperi

Jaunumi, ziņas un tenkas auto pasaulē
Lietotāja avatars
Resnais
ne/profesionālis
Atbildes: 1525
Pievienojies: 18.07.2010, 01:15
Info: Dream about
"Pontiac Firebird" 1973
Atrašanās vieta: LV., Riga

21.11.2010, 11:20

Kāmji-reperi palīdzējuši palielināt KIA pārdošanas apjomus ASV

http://www.youtube.com/watch?v=t0G4hxk0zXQ

Reklāmas kampaņa automobīlim Kia Soul, kuras galvenie varoņi ir kāmji-repotāji, ir palīdzējusi korejiešu autoražotājiem palielināt pārdošanas apjomus Amerikā. Kopā desmit mēnešos 2010. gadā Kia ir realizējusi ASV tirgū 299,2 tūkstošus auto, kas ir par 15 procentiem vairāk par pagājušā gada rādītājiem.
Video reklāmrullītis ar kāmjiem, kuri izpilda grupas Black Sheep dziesmu The Choice Is Yours, tika palaists "gaisā" 2010. gada maijā.

Pēc ekspertu domām, tieši šī filmiņa ir likusi amerikāņiem runāt par Kia. Daudzi Soul modeļa pircēji, pirmo reizi aizdomājušies tieši par šī auto iegādi pēc tam, kad esot no paziņām vai draugiem dzirdējuši par neparasto reklāmu.