Ken Block ticis pie transformējamas Fiestas

Atbildēt


Šis ir drošības jautājums lai novērstu automātisko reģistrēšanos.
Smaidiņi
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :angel: :clap: :crazy: :eh: :problem: :shh: :shifty: :sick: :silent: :think: :thumbdown: :thumbup: :wave: :wtf:
Vēl smaidiņi...

BBCode is IESLĒGTS
[img] is IESLĒGTS
[flash] IZSLĒGTS
[url] IESLĒGTS
Smaidiņi IESLĒGTI

Tēmas apskats
   

Izvērst skatījumu Tēmas apskats: Ken Block ticis pie transformējamas Fiestas

Re: Ken Block ticis pie transformējamas Fiestas

Resnais » 30.07.2011, 14:43

http://www.youtube.com/watch?v=paoPcFvsbrA

Ken Block ticis pie transformējamas Fiestas

Resnais » 30.07.2011, 14:41

[thumbnail=float-left]img/zinethmb/ford-fiesta-hfhv-block-120.jpg[/thumbnail]Amerikāņu rallists un kaskadieris Kens Bloks atrādījis savu jauno sacīkšu mašīnu, kuru dažu stundu laikā iespējams pielāgot vienam no trim sacensību veidiem - ASV rallija čempionātam, rallijkrosam vai autoslalomam gymkhana.
Apzīmējumu HFHV (Hybrid Function Hoon Vehicle) ieguvusī mašīna ir būvēta uz Ford Fiesta WRC bāzes un ir aprīkota ar 600 z/s jaudīgu divu litru dzinēju.
"Daudzi nesaprot, ka neskatoties uz parastā rallija, rallij-krosa un gymkhana līdzību, lai veiksmīgi piedalītos katrā no šīm disciplīnām ir nepieciešami dažādi auto, kuri ir būvēti un pielāgoti katram sacīkstes veidam. Piemēram, ar manu rallija Fiestu nav iespējams piedalīties gymkhana, un otrādi. Taču būvēt trīs dažādas mašīnas - tas ir murgs. Tāpēc mēs esam izveidojuši vienu auto, kuru var ļoti viegli pārveidot un pielāgot katrai disciplīnai." - teicis Kens Bloks.
Pamatā, pilnpiedziņas sacīkšu Fiesta esot aprīkota ar divlitru EcoBoost dzinēju ar Garrett turbīnu un Cosworth elektroniku, kā arī 6-pakāpju Sadev kārbu un rallija piekari Reiger.
Lai pārveidotu Ford HFHV priekš gymkhana, tiekot pārregulēti amortizātori un dzinēja kontroles elektronika. Tiekot uzstādīti 18 collu diski un Pirelli riepas.
Rallija vajadzībām radiators tiek pārvietots no auto aizmugurējās daļas uz priekšu, papildus uzstādītas priekšējās gaismas (priekš gymkhana gaismas lukturu vietā tiekot izmantotas butaforijas), nomainītas atsperes un amortizatori, bremzes un nomanīti diski pret 15 collīgiem. Šādā pat konfigurācijā ar Fiestu varot pārvietoties pa kopējās lietošanas ceļiem.
Jaunā Ken Block Ford Fiesta HFHV debitēs šodien (30.04.2011.) Losandželosas X Games.

Uz augšu